BK Logistics legt uit wat service is
30 mei 2023
bk logistics

Het kan wel eens voorkomen dat de telefoon gaat en we een spoed opdracht krijgen. Lees in deze blog wat DKM Solutions voor BK Logistics heeft mogen betekenen toen zij belden met de vraag: Kunnen jullie ons met spoed helpen?!

BK Logistics is van start gegaan op 1 juli 2013 en geeft garantie voor een vlekkeloos transport. Het team bestaat uit 50 betrokken en servicegerichte medewerkers met een wagenpark bestaande uit 45 eenheden, waaronder 10 trekkers. BK Logistics rijd niet alleen in Nederland maar ook frequent door de Benelux, Duitsland, Frankrijk en Verenigd Koninkrijk. Ze zijn thuis in nationaal en internationaal transport van uiteenlopende goederen. Denk hierbij ook aan luxe vervoer, gekoeld transport en gevaarlijke stoffen (ADR).

Snel schakelen, juist handelen en zaken niet moeilijker maken dan ze zijn. Zo gaan wij tewerk vertelt Boris Klasić, directeur van het logistieke bedrijf. Door het complete pakket aan services zijn wij van vele markten thuis. Met het centraal gelegen en uitstekend beveiligde opslag centrum en het moderne en gevarieerde wagenpark, kunnen we u het hele transportproces uit handen nemen. Warehousing en opslag, koeriers- en pakketdiensten en nationaal en internationaal transport.

Wij zijn een betrouwbare, servicegerichte en professionele logistieke partner. Persoonlijk contact, langdurige relaties en het meedenken op de momenten dat het er toe doet. Elke transportopdracht is uniek en verdient een passende aanpak en dat willen wij ook terug zien in onze leveranciers.

Ik belde Patrick Hendriks om 12:45 en om 14:15 stond de vervoerder met een refurbished kantoorprinter voor de deur. Dat is pas service zegt Boris Klasić.

Wij hadden problemen met het printen en ik ging opzoek naar een juiste leverancier die aan onze wensen, eisen en verwachtingen voldoet. Patrick legde duidelijk uit wat hij voor ons kon betekenen en met nog geen 1,5 uur hadden wij een refurbished kantoorprinter op ons kantoor in staan. Achter de schermen werd er met Toshiba TEC Nederland gebeld voor de installatie van de kantoorprinter. Dit zou de volgende dag om 10:00 in de ochtend worden uitgevoerd. Snel, duidelijk en service gericht.

Mooie woorden maar ook daadwerkelijk tot actie overgaan is belangrijk bij bestaande maar ook bij nieuwe relaties verteld Hendriks. Hij weet als geen ander dat wanneer de nood hoog is je niet alleen moet zeggen wat je denkt maar je moet ook doen wat je zegt. Ik ben bijzonder blij dat BK Logistics ons gevonden heeft en dat we de gelegenheid hebben gekregen om ons zelf te bewijzen. Binnen 1,5 uur leveren is uniek in onze markt en wij hebben laten zien dat we dat kunnen. Mede dankzij Toshiba TEC Nederland die ons ondersteuning bied bij de netwerkinstallatie kunnen we met trots zeggen dat we binnen 24 uur een werkende oplossing voor BK Logistics hebben, en dat is toch SUPER ?!

Ik denk dat we er met BK Logistics een mooie ambassadeur bij hebben zegt Patrick Hendriks. Persoonlijk contact, een langdurige relatie opbouwen en meedenken op de momenten dat het er toe doet zijn mooie overeenkomsten tussen ons beide. Dankjewel voor de opdracht en de prettige samenwerking.