Klant aan het woord | Anderz Advocaten
28 juni 2022
dkm solutions blog header vierkant anderz advocaten (1)

DKM Solutions bestaat dit jaar 10 jaar. In de serie ‘Klant aan het woord’ vertellen onze klanten
waarom zij voor DKM Solutions hebben gekozen en hoe onze systemen ze altijd uit de brand helpen.

Intelligence is a privilege, and it needs to be used for the greater good of people.” [Dr. Octopus]

Aan het woord: Linda Prop | Anderz Advocaten
Klant sinds: 2012

Even voorstellen

Anderz Advocaten, het kantoor van Katelijne en Linda, bestaat inmiddels bijna 7 jaar. “We kennen elkaar van jongs af aan, maar zijn elkaar uit het oog verloren toen we ouder werden. Tijdens onze beroepsopleiding advocatuur kwamen we elkaar weer tegen en hebben we contact gehouden. Op een gegeven moment werkten we allebei bij een kantoor in Bergen op Zoom. We bespraken tijdens
onze lunchpauzes vaak hoe wij tegen dingen aankeken. Toen ik bezig was met de overname van het kantoor waar ik werkte, bleek Katelijne ook diezelfde optie te hebben. Uiteindelijk zei een goede relatie van ons: ‘Waarom gaan jullie niet samen?’. Zo is in 2015 Anderz Advocaten ontstaan”, vertelt Linda trots.


“Anderz Advocaten staat voor een andere aanpak. Wij zijn gewoon lekker onszelf en willen informeel en toegankelijk zijn. Wij willen geen afstand creëren door onze kleding of wollig taalgebruik. Wij schrijven voor onze klanten in een begrijpelijke taal. Daarnaast hebben wij beide bewust gekozen voor een specialisme. De meeste kleine kantoren pakken alles aan, maar wij zijn van mening dat je
niet overal iets van kunt weten. Ik focus mij op arbeidsrecht en een stukje ondernemers- en contractrecht. Katelijne focust zich op familierecht en daarbij ook jeugdstrafrecht. Wij staan voor onze klanten en zoeken naar passende oplossingen waarbij niet altijd langdurig geprocedeerd hoeft te worden, omdat dat gewoonweg niet altijd in het belang van de klant is”, aldus Linda.

Hoe kwam DKM Solutions op jullie pad?

Linda: “Patrick kende ik al van het voorgaande kantoor. Onder onze locatie zat een onderneming en daar kwam Patrick destijds werken. Wanneer je zo dicht bij elkaar werkzaam bent kom je makkelijk met elkaar in contact. Patrick was toen altijd al degene die in alle netwerken betrokken was waarin wij ons lieten adviseren over automatisering, printen en dergelijke. Toen Katelijne en ik ons eigen kantoor begonnen hebben we de relatie voortgezet. Patrick is makkelijk in de omgang en toegankelijk. Het moet gewoon werken, we willen korte communicatielijnen en voor vragen makkelijk terecht kunnen. Tot op heden zijn we altijd tevreden geweest over onze samenwerking.”

“Patrick is makkelijk in de omgang en toegankelijk.”

[Linda Prop]

Welke superhelden staan bij jullie op kantoor?

“Via Patrick hebben wij een Toshiba e-STUDIO 2000AC en een Toshiba e-STUDIO 3005AC. In de advocatuur is er relatief weinig digitalisering. Bij het gerechtshof moeten processtukken vaak in zevenvoud ingediend worden. Als je dan een document van 50 pagina’s hebt en dat zeven maal moet printen, dan moet je wel van je apparatuur op aan kunnen. Zeker in verband met de termijnen waarin bepaalde stukken aangeleverd moeten worden. Patrick heeft ons daarin goed geadviseerd, daarom hebben wij ook twee printers, zodat we gelijktijdig kunnen printen, maar ook een back-up hebben mocht er iets aan de hand zijn met één van de printers. Patrick heeft er ook voor gezorgd dat wij nu volledig in de cloud werken. Hij is daarbij een soort tussenpersoon voor ons geweest op het gebied van ICT en beveiliging daarvan. Het draait echt hartstikke goed”, zegt Linda tevreden.

Waarmee ontzorgd DKM Solutions jullie?

“Zorgen dat het werkt wanneer het moet werken! Het korte lijntje met Patrick is ook belangrijk. Dat je snel kunt schakelen als je een keer wat hebt. Dat proberen wij ook voor onze klanten te doen, niet eerst via een telefoonmenu, receptie, assistent enzovoorts. Je krijgt dan uiteindelijk niet te spreken wie je wilt spreken. Die rechtstreekse benadering hanteert Patrick ook, daardoor kunnen we snel en rechtstreeks schakelen”, vertelt Linda.

Wanneer kwam Patrick to the rescue?

Linda: “Tuurlijk heeft er weleens iets niet gewerkt, maar dat wordt altijd snel opgelost. Ik neem dan contact op met Patrick en dan wordt er in no-time iemand gestuurd om het op te lossen. We zitten eigenlijk nooit met de handen in het haar, omdat Patrick ons gezien de hoeveelheid printopdrachten adviseerde om ervoor te kiezen om een extra systeem ernaast te zetten. Zo kunnen wij altijd onze werkzaamheden voortzetten.”

Wat vinden jullie super aan DKM Solutions?

“Vooral dus die korte lijntjes, het klaarstaan, het persoonlijke qua communicatie en contact en de oplossingsgerichtheid. Die korte lijntjes is toch wel wat mensen fijn vinden, dat is ook mijn ervaring bij onze klanten. DKM Solutions is gewoon een hele prettige partij om mee samen te werken. Er is een klik. Voor elkaar iets betekenen, daar is Patrick goed in, ook qua netwerk. Als hij mensen kent die je ergens verder mee kunnen helpen verwijst hij je met alle plezier door”, sluit Linda af.