Selecteer een pagina
Klant aan het woord | Baas Makelaars
12 april 2022
dkm solutions blog header vierkant (baas makelaars) (1)

DKM Solutions bestaat dit jaar 10 jaar. In de serie ‘Klant aan het woord’ vertellen onze klanten waarom zij voor DKM Solutions hebben gekozen en hoe onze systemen ze altijd uit de brand helpen.

“It’s not who I am underneath, but what I do that defines me.”

[Batman]

Aan het woord: Rob van Elsakker | Baas Makelaars
Klant sinds: 2012

Even voorstellen

Rob: “Baas Makelaars bestaat al 44 jaar. We zijn een full-service makelaarskantoor, gespecialiseerd in bestaande bouw, nieuwbouw en bedrijfs onroerend goed. Samen met Michel Weijts ben ik eigenaar van Baas Makelaars. We hebben een enthousiast team met een goede mix van jong en oud.”

Hoe kwam DKM Solutions op jullie pad?

“De vorige eigenaar had gekozen voor een ICT leverancier waar DKM Solutions mee samenwerkt. Toen er een nieuwe printer nodig was zijn we bij Patrick van DKM Solutions uitgekomen”, vertelt Rob.

Welke superhelden staan bij jullie op kantoor?

Rob: “Wij hebben een e-STUDIO 3515AC met een afwerkingseenheid voor onder andere brochures. Wij printen ontzettend veel en hebben daarom nu ook een extra e-STUDIO 2000AC (back-up) printer. Mocht er met de ene iets aan de hand zijn, dan hebben we altijd een tweede achter de hand.” Patrick (DKM Solutions) licht toe: “Met twee machines kun je de commerciële en administratieve stroom splitsen. Daarmee wordt de druk op de apparatuur beter verdeeld en neemt de kans op storing af.”

“Als je belt gaat Patrick het gewoon regelen. Dat is super relaxt!”

[Rob van Elsakker]

Waarmee ontzorgd DKM Solutions jullie?

“Dat is het voordeel, als je belt gaat Patrick het gewoon regelen. Ik heb geen tijd om overal achteraan te moeten bellen. We hebben een servicedeal met Toshiba, maar als je hulp nodig hebt ben je meteen 3 dagen verder. Wanneer we koopaktes en dergelijke moeten printen hebben we daar geen tijd voor. Patrick levert snelle service, hij is probleemoplossend, doelgericht, heeft goede communicatie en is snel bereikbaar. Dat is super relaxt”, vertelt Rob tevreden.

Wanneer kwam Patrick to the rescue?

Rob: “Met de huidige printer hebben we best wat dingen gehad. Patrick leverde altijd snelle service en loste het direct voor ons op en nu hebben we dus een extra printer als achtervang.”

Wat vinden jullie super aan DKM Solutions?

“Altijd snelle service en persoonlijk. Korte lijntjes, Patrick belt altijd terug en checkt achteraf ook altijd even of alles goed geregeld is. Hij zit er kort op en dat vind ik prettig”, besluit Rob.