DKM Solutions bestaat dit jaar 10 jaar. In de serie ‘Klant aan het woord’ vertellen onze klanten waarom zij voor DKM Solutions hebben gekozen en hoe onze systemen ze altijd uit de brand helpen.
Aan het woord: Wouter Wijnbergen | Schaffenburg Office Furniture
Klant sinds: 2012
Even voorstellen
Wouter: “Schaffenburg is een Nederlands familiebedrijf opgericht in 1995. Wij zijn een producerende groothandel van kantoormeubilair voor de zakelijke markt. Onze klanten zitten voornamelijk in de Benelux, waarvan zo’n 80% in Nederland. Wij hebben onze producten en diensten opgedeeld in twee segmenten: Projects en Snellever.”
“Bij Schaffenburg Projects leveren wij maatwerk: the sky is the limit! Hier komen de wensen van de klant en de ideeën van de architect bij elkaar. Schaffenburg Snellever omvat juist verschillende vaste meubbellijnen waar de klant uit kan kiezen. Daarbinnen zijn nog weer keuzes qua kleur en afmetingen. Wij kunnen grote aantallen uit voorraad leveren, van bureaustoelen en kasten tot bureaus en ladeblokken. Wij werken enkel en alleen via een geselecteerd dealernetwerk en hebben een eigen logistiek team met chauffeurs die ook gelijk monteren. Alle producten binnen Schaffenburg Snellever zijn uit voorraad leverbaar vanuit ons distributiecentrum in Zwijndrecht. Dit betekent een gegarandeerde levering en just-in-time plaatsing. Met Schaffenburg Snellever onderscheiden wij onszelf, zeker in deze tijd”, zegt Wouter trots.
Hoe kwam DKM Solutions op jullie pad?
“Eigenlijk was het andersom. Patrick benaderde ons destijds of hij als wederverkoper onze kantoormeubelen mocht aanbieden. Dat heeft hij jarenlang gedaan. Wij geloven in reciprociteit en helpen elkaar waar mogelijk. Dus toen hij DKM Solutions begon, wilden wij graag met hem samenwerken”, vertelt Wouter.
Welke superhelden staan bij jullie op kantoor?
Wouter: “Wij hebben een e-STUDIO 2050C MFP en e-STUDIO 385P printer staan. We hebben destijds de printers met onderhoudscontract afgenomen. We gebruiken de printers vooral voor kantoorwerkzaamheden; printen van e-mails, documenten en af en toe een presentatie.”
Waarmee ontzorgd DKM Solutions jullie?
“Directheid! Als we Patrick nodig hebben, hebben we altijd direct contact. Hij levert goede service, is goed bereikbaar en hij reageert altijd snel, anders dan ik”, lacht Wouter.
Wanneer kwam Patrick to the rescue?
“We hebben eigenlijk nog nooit problemen gehad met de printer. Alleen een keer een servicebeurt, maar dat is natuurlijk standaard nodig. Misschien dat we daarom zo tevreden zijn”, lacht Wouter hartelijk.
Wat vinden jullie super aan DKM Solutions?
Wouter: “Het directe persoonlijke contact en het snelle reageren. Een printer is een printer en een onderhoudscontract een onderhoudscontract. Patrick onderscheidt zich door zijn persoonlijke service!”