Klant aan het woord | Signtastic
24 oktober 2022
dkm solutions blog header signtastic vierkant v2

DKM Solutions bestaat dit jaar 10 jaar. In de serie ‘Klant aan het woord’ vertellen onze klanten waarom zij voor DKM Solutions hebben gekozen en hoe onze systemen ze altijd uit de brand helpen.

There is a way out of every box, a solution to every puzzle; it’s just a matter of finding it.” [Jean-Luc Picard | Star Trek]

Aan het woord: Björn Bakker | Signtastic
Klant sinds: 2022

Even voorstellen

“Signtastic is een allround visueel communicatiebureau. Wij helpen klanten met het ontwikkelen van een huisstijl en verzorgen belettering. We zijn erg gericht op service en kwaliteit en dat zeggen we niet alleen, dat maken we ook waar. Onze zes medewerkers hebben verstand van materialen en staan altijd klaar voor onze klanten”, vertelt Björn trots.

Hoe kwam DKM Solutions op jullie pad?

“Ik ken Patrick via het BNI-netwerk. Na een ontbijtje kwam ik met hem in gesprek en ontstond het idee om printers te personaliseren. Even zwart/wit gezegd: wij zijn gespecialiseerd in full colour bestickering en printers zijn vaak grote machines die qua uitstraling niet veel doen voor een kantoor. Met een leuk printje erop voeg je echt iets toe. Als test heb ik toen onze eigen printer beplakt, Patrick was enthousiast en zo zijn we verdergegaan in de samenwerking”, aldus Björn.

Welke superheld staat bij jullie op kantoor?

Björn: “Wij hebben de Toshiba e-STUDIO 2010AC een prima apparaat dat doet wat wij vragen: printen. Meestal in zwart/wit, dat is genoeg, enkele keren printen we in kleuren en de afdrukkwaliteit is geweldig.  We hoeven niets te doen, zodra de cartridges (bijna) op zijn, liggen er al nieuwe op de mat. De printer is aangesloten op het netwerk dus iedereen binnen de organisatie kan communiceren met de printer en als er een storing is, dan worden we meteen geholpen omdat er een service contract is afgesloten. Op deze manier is alles geregeld en dat werkt SUPER.”

“Ik bewonder de transparante manier van zakendoen van Patrick, gewoon een fijn mens.”

[Björn Bakker]

Waarmee ontzorgd DKM Solutions jullie?

“Met alles. Zoals ik al zei, voordat er iets op is of vervangen moet worden, is het al bij ons binnen. Dat geeft rust. We moeten nog wel zelf het papier aanvullen maar dat is zo eenvoudig, dat lukt ons wel. De printer wordt echt veel gebruikt en we verwachten dus maar één ding, dat deze werkt. Tot nu toe stelt het apparaat niet teleur. Goed dat Patrick meedacht met de keuze voor dit apparaat”, zegt Björn tevreden.

Wanneer kwam Patrick to the rescue?

Björn: “Toen onze oude printer ons in de steek liet hadden we snel iets nieuws nodig. We zijn erg afhankelijk van onze printer. Patrick regelde binnen enkele dagen dit geweldige apparaat en hij krijgt hem niet meer terug. De printer doet wat ie moet doen en heeft tot nu toe geen storingen gehad. Geen problemen en dat is heel fijn.”

Wat vinden jullie super aan DKM Solutions?

“De service en de transparante manier van zakendoen. Hij is open over de kosten, geen verborgen verrassingen in het contract. Gewoon helder en duidelijk. En daarmee eerlijk. Het is gewoon fijn zakendoen met een fijne man. De grootste kracht van Patrick is dat hij niet alleen komt halen. Hij geeft ook heel veel. Niet per se aan mij, dat hoeft ook niet, maar hij is betrokken bij de samenleving. Je kunt op hem rekenen. Gewoon een mooi mens!”, sluit Björn af.