DKM Solutions bestaat dit jaar 10 jaar. In de serie ‘Klant aan het woord’ vertellen onze klanten waarom zij voor DKM Solutions hebben gekozen en hoe onze systemen ze altijd uit de brand helpen.
Aan het woord: Willem Somers | Somers Tuinen
Klant sinds: 2014
Even voorstellen
Willem: “Wij zijn een hoveniersbedrijf voor het hogere segment. Specialist in het ontwerpen, aanleggen én onderhouden van exclusieve tuinen. We zijn hiermee begonnen in 2005. We richten ons vooral op de particuliere markt, maar werken soms ook voor de zakelijke markt. Het ontwerpen doet onze architect voor klanten in zowel binnen- als buitenland. Het stukje aanleggen en onderhoud is vooral in de regio. We denken erover om deze twee aspecten van het bedrijf te splitsen, om zo nog beter de verschillende kwaliteiten te kunnen laten zien.”
Hoe kwam DKM Solutions op jullie pad?
“Ik ken Patrick via mijn zwager. Zij zaten in dezelfde netwerkclub. Ik was bezig met een bedrijfsverzamelgebouw en Patrick zocht destijds een representatieve plek om zijn klanten te ontvangen. Zo kwamen we met elkaar in contact. Toen wij nog een klein bedrijf waren hadden wij een simpele printer staan. Patrick zei toen: ‘Dat kan anders!’ Dat hebben we geweten, onze ontwerpen werden er 100x beter van qua printkwaliteit. En inmiddels hebben we ook een tweede printer”, vertelt Willem tevreden.
Welke superhelden staan bij jullie op kantoor?
Willem: “In het begin was het vooral een financiële afweging en heeft Patrick ons geholpen met een leuke financiële oplossing in de vorm van een wat ouder model. Nu hebben we een redelijk nieuw product staan, een e-STUDIO 2010AC printer, waarmee de kwaliteit verhoogd is. Printkwaliteit is heel belangrijk voor ons. Wij willen onze ontwerpen graag tastbaar op A3 formaat aan onze klanten kunnen presenteren. Wij maken een presentatie in het proces. Eerst komen mensen bij ons op locatie voor een gesprek en een startontwerp en na een aantal weken presenteren wij dit ontwerp op onze locatie. Ze ontvangen dan een mooie map met de ontwerpen op hoge kwaliteit prints. In de loop van het proces wordt er minder geprint en is het meer digitaal, maar soms vragen mensen later ook nog naar prints. Het maakt het meer tastbaar en mensen vinden het fijn om er even voor te kunnen gaan zitten, dan leeft het meer.”
Waarmee ontzorgd DKM Solutions jullie?
“DKM Solutions levert een totaal aanbod printen. Dat totale aspect is ook een indicator van ons bedrijf, alleen levert Patrick dit op het vlak van printen”, vertelt Willem.
Wanneer kwam Patrick to the rescue?
Willem: “Dat is makkelijk te zeggen. Wij hebben een servicecontract met Toshiba en bij trammelant met de printer bel ik Patrick. Hij regelt het. Het is gewoon fantastisch en werkt hartstikke mooi. Toners op? Patrick regelt het.”
Wat vinden jullie super aan DKM Solutions?
“Afspraak is afspraak. Patrick is een fijne gast die zijn afspraken gewoon nakomt. Iemand waarop je kan bouwen”, besluit Willem.