Klant aan het woord | TWOFIFTYK
2 februari 2023
BLOG Klant aan het woord - TWOFIFTYK

Als je overweegt om met DKM Solutions in zee te gaan wil je natuurlijk weten hoe wij werken en hoe onze service is. De beste manier om dat over te brengen is door onze klanten aan het woord te laten. Zij vertellen je eerlijk en open over hun ervaring met DKM Solutions.

You never know if you can fly, unless you take the risk of falling.

[nightwing]

Aan het woord: Dennis de Klein | TWOFIFTYK
Klant sinds: 2022

Even voorstellen

Dennis: “TWOFIFTYK richt zich op merkbeleving in de ruimste zin van het woord. Of het nu gaat over het ontwerp van een huisstijl, het bedenken en uitvoeren van een drone-show of het podium waarop de winnaar van de Formule 1 gehuldigd wordt; wij hebben een idee en voeren dat uit. We zijn begonnen in Nederland maar al redelijk snel hebben we internationale bekendheid gekregen en inmiddels voeren we wereldwijd onze opdrachten uit. Er zijn vier kantoren; in Eindhoven, Laren, New York en Sao Paulo.”

Hoe kwam DKM Solutions op jullie pad?

“Wij hebben altijd printers in eigen beheer gehad. Vorig jaar vonden we het een goed idee om over te stappen op lease, omdat we dan al het onderhoud uit kunnen besteden. We hebben gezocht op een lokale leverancier en daar kwam DKM Solutions naar boven. We zijn in gesprek gegaan, de klik was meteen goed, de prijs ook en dus hadden we geen reden om verder te gaan zoeken. Vanwege de service vinden we het belangrijk om in de buurt zaken te doen. Korte lijntjes.”

Welke superheld staat bij jullie op kantoor?

Dennis: “Wij hebben de Toshiba E-Studio 2010, omdat Patrick die heeft voorgesteld. Wij hebben aangegeven wat we nodig hebben en daar heeft Patrick de juiste machine bij gezocht. Héél veel printen doen we niet, maar we hebben natuurlijk wel proefdrukken of presentaties die we onze klanten willen laten zien. Een kleurenprinter is daarvoor onmisbaar en deze past bij onze wensen.”

Binnen een dag stond er al een printer te draaien op ons nieuwe kantoor. Die snelheid, daar hou ik van.

[Dennis de Klein]

Waarmee ontzorgt DKM Solutions jullie?

“Door het onderhoud en service uit handen te nemen. Onze wens was om geen omkijken te hebben naar de printer. Zo kunnen wij ons focussen op ons werk. Het apparaat geeft zelf aan wanneer een nieuwe cartridge nodig is en die is dan ook op tijd op kantoor. Meer vragen we niet.”

Wanneer kwam Patrick to the rescue?

“Toen wij onlangs ons kantoor in Laren in gebruik namen, moest er met redelijke spoed een printer geïnstalleerd worden. Eén telefoontje naar Patrick was genoeg. Binnen een dag stond er een printer te draaien en konden wij meteen aan de slag. Dat soort service is ontzettend fijn”, aldus Dennis.

Wat vinden jullie super aan DKM Solutions?

“We werken nog niet zo heel lang samen maar tot nu toe bevalt het goed. De communicatie is helder, duidelijk en transparant. Ze leveren snel en doen wat ze beloven. Als je me vraagt of ik ze zou aanbevelen, dan is dat een ‘ja’.”