DKM Solutions bestaat dit jaar 10 jaar. In de serie Klant & Partner aan het woord vertellen onze klanten waarom zij voor DKM Solutions hebben gekozen. Daarnaast zijn sommige klanten tevens partner en helpen wij ook weer hun klanten uit de brand met onze systemen. Waarom moeilijk doen als het ook samen kan!
Aan het woord: Frank Houtappels | Analyst ICT
Partner sinds: 2022
Even voorstellen
Frank: “Analyst ICT is een ICT-dienstverlener voor het MKB. Wij helpen zakelijke klanten met hun netwerk, werkplekken, servers, remote en cloud werkplekken. Daarnaast leveren wij Cloud, Hosting en telefoniediensten. Wij kunnen een MKB-bedrijf compleet ontzorgen in hun ICT-behoefte. We zijn zowel specialist in Microsoft als in Apple en dat is voor veel van onze klanten een groot pluspunt.”
Hoe kwam DKM Solutions op jullie pad?
“Ik leerde Patrick een paar maanden geleden kennen toen ik te gast was op een BNI-netwerkbijeenkomst. We raakten aan de praat naar aanleiding van een onderwerp van de bijeenkomst en ik zag meteen kansen voor samenwerking. Wij geloven er namelijk beide in dat we klanten moeten ontzorgen en dat service meer is dan alleen een zelfstandig naamwoord, het is een werkwoord. Veel van onze klanten hebben namelijk behoefte aan een printer en/of scanner, die voldoet aan de wensen of eisen die hun werkzaamheden vragen. Patrick bleek iemand te zijn die daadwerkelijk met klanten meedenkt en niet een willekeurige printer neerzet”, aldus Frank.
Welke superheld staat bij jullie op kantoor?
Frank: “Wij hebben zelf de Toshiba e-STUDIO 330AC, maar eigenlijk gaat het niet om onze superheld. Onze medewerkers zijn niet veel op kantoor; wij geloven in de persoonlijke aanpak en bezoeken onze klanten op de werkplek. Het gaat om de superhelden bij onze klanten. Die zijn waanzinnig tevreden over de manier van werken van DKM Solutions. Dat er met hen meegedacht wordt in zowel functie als kostenbeheer.”
Waarmee ontzorgd DKM Solutions jullie?
“Ook dan spreek ik weer namens onze gezamenlijke klanten”, meldt Frank enthousiast. “Patrick zorgt ervoor dat er altijd de juiste machine bij de klant staat. Die proactieve insteek wordt gewaardeerd. Het stukje administratie wordt geregeld en de communicatie is helder. Contracten zijn duidelijk en leesbaar, geen verborgen verrassingen. Patrick weet zaken helder uit te leggen en de bestaande contracten en overeenkomsten goed in kaart te brengen.”
Wanneer kwam Patrick to the rescue?
“Doordat er goede balans is en er tijdig en helder wordt gecommuniceerd, zijn er nog geen noodsituaties geweest en kon het superheldenpak van Patrick in de kast blijven hangen”, lacht Frank.
Wat vinden jullie super aan DKM Solutions?
“Dat de superhelden in hun kracht gezet worden. De snelheid is bewonderenswaardig en dan heb ik het zeker niet alleen over de machines, maar ook over Patrick. De samenwerking tussen ons is fantastisch: noem ons maar The Fantastic Two! We vullen elkaar goed aan en hebben dezelfde insteek, namelijk dat wat wij doen voor onze klanten super logisch moet zijn. Ondanks de nog prille samenwerking tussen onze bedrijven, voorzie ik een mooie toekomst. Patrick begrijpt écht wat samenwerken is”, sluit Frank tevreden af.